Uudised

Euroopa Liidu Teeme+ projekt 06. november Siiri


4. novembril toimus meie koolis Euroopa Liidu Teeme+ projekti raames FIRST LEGO League robootika töötuba. Programmi eesmärgiks on teaduse ja tehnoloogia populariseerimine ning lastele vajalike teadmiste ja oskuste andmine. Töötoa alguses said õpilased paari peale EV3 roboti ja tahvelarvuti, mis omavahel ühildusid. Juhendi järgi tuli panna robot liikuma edasi ja tagasi ning aru saada, kuidas see võiks liigutada esemeid. Sellele järgnes FIRST LEGO League RePLAY väljaku tutvustus. Mänguväljak ei pea olema ainult spordisaal, vaid see võib olla klassiruum, park, keskväljak, staadion või hoopis bussijärjekord. Väljakul olid erinevad ülesanded, mida tuli hakata robotitega lahendama. Näiteks pargipink, mis oli vaja pikali tõugata ja kui suudeti ka pingi seljatugi küljest ära võtta, siis see oleks võistlusel andnud lisapunkte. Korvpallikorv, mis oli vaja robotiga õigele kõrgusele lükata. Õpilased said ise tahvelarvutis koodi kirjutada ja matil katsetada, kas see toimib. Kui missioon õnnestus, oli kuulda rahulolevaid emotsioone. 

Täname Ramon Rantsust, kes õpitoa läbi viis.

Tekst: Kirsika Teekel

Foto: Kirsika Teekel

4. novembril toimus meie koolis Euroopa Liidu Teeme+ projekti raames FIRST LEGO League robootika töötuba. Programmi eesmärgiks on teaduse ja tehnoloogia populariseerimine ning lastele vajalike teadmiste ja oskuste andmine. Töötoa alguses said õpilased paari peale EV3 roboti ja tahvelarvuti, mis omavahel ühildusid. Juhendi järgi tuli panna robot liikuma edasi ja tagasi ning aru saada, kuidas see võiks liigutada esemeid. Sellele järgnes FIRST LEGO League RePLAY väljaku tutvustus. Mänguväljak ei pea olema ainult spordisaal, vaid see võib olla klassiruum, park, keskväljak, staadion või hoopis bussijärjekord. Väljakul olid erinevad ülesanded, mida tuli hakata robotitega lahendama. Näiteks pargipink, mis oli vaja pikali tõugata ja kui suudeti ka pingi seljatugi küljest ära võtta, siis see oleks võistlusel andnud lisapunkte. Korvpallikorv, mis oli vaja robotiga õigele kõrgusele lükata.

Õpilased said ise tahvelarvutis koodi kirjutada ja matil katsetada, kas see toimib. Kui missioon õnnestus, oli kuulda rahulolevaid emotsioone. 

Täname Ramon Rantsust, kes õpitoa läbi viis.

Tekst: Kirsika Teekel

Foto: Kirsika Teekel